Powitanie , z serii : Dietetyk , czyli Ja

                                                Powitanie , z serii : Dietetyk , czyli Ja


Witajcie na moim blogu :-) 
Powstał on z potrzeby chwili ale i dlatego , iż chciałabym podzielić się z Wami swoim doświadczeniem i być może pomóc osobom , które zmagają się z tematem , który dotyczył swego czasu mnie i bliską mi osobę...

 Mam na imię Elżbieta, jestem dietetykiem i farmaceutą , prowadzę własny gabinet dietetyczny w Łodzi.
 Prywatnie jestem mamą dwójki przewspaniałych dzieciaków :-) a od niedawna żoną :-). Pasjonuje mnie gotowanie a jeszcze bardziej organizowanie wszelkich  związanych z powyższym akcji, imprez ( papier Organizator Usług Gastronomicznych  niestety leży gdzieś zapomniany w szufladzie :-( ...  ). 

Miło mi będzie gościć Was na moim blogu. Proszę o wyrozumiałość ponieważ po raz pierwszy zakładam taki twór a że mam już na głowie 40-tkę nie do końca znam się na istnieniu w sieci.

Komentarze

Popularne posty