Duma rozpiera z serii : Dietetyk "Kucharz" poleca


                                 Duma rozpiera z serii : Dietetyk "Kucharz" poleca


  ojej..aż nie wierzę, że tyle czasu mnie tu nie było, tyle nie opisanych smaków, miejsc, kulinarnych przeżyć :-( a przy moim braku pamięci, nie do odtworzenia :-(
Trudno, nie ma co wracać do przeszłości , żyjemy tu i teraz więc do rzeczy :-)..
Certyfikat uczestnictwa w warsztatach Ashanti
  Tydzień temu zafundowałam sobie trochę nauki, na którą nigdy nie jest za późno, zwłaszcza jeśli można ją wykorzystać i w pracy i w życiu osobistym, mianowicie " liznełam " temat weganizmu, który był mi praktycznie obcy. Tzn układam diety dla wegan ale jest ich stosunkowo mało, mam bazę przepisów z których korzystam czysto teoretycznie. A tu przyszło mi stanąć twarzą w twarz ( może raczej nosem i językiem ;-)) z dietą wegańską . Powiem Wam wyzwanie ! ale i różnorodność i feria smaków i zdrowie a na tym chyba wszystkim nam zależy .
 Trafiłam do Międzynarodowej Szkoły Sztuki Kulinarnej Ashanti #ashanti i gotowałam, smakowałam, zachwycałam się a potem w domu próbowałam odtworzyć jedno z dań . Jest to interesująca kuchnia, może nie do końca moje smaki bo w dużej mierze azjatyckie ( Szef Kuchni , który prowadził nasze zajęcia ( hotelu DoubleTree By Hilton Lodz Jakub Jakubowski ) lubuje się w orientalnych smakach ) ale od czasu do czasu można zaskoczyć choćby gości na imieninach czymś niecodziennym .
 I właśnie w niedzielę mam zamiar uraczyć moją rodzinkę ( mięsożerców ;-)) ) zupą Pho :-).
Duże podziękowania za fajne warsztaty, super zorganizowane , na wysokim poziomie i wnoszące wiele nowego do mojej kuchni ! No i super spędzony czas :-)
a Wam polecam wege bo z tego co obserwuję na przestrzeni lat mojej pracy w tym kierunku zmierzamy ..

PS . Werka przypominaj mi o przepisach :-)


Z Jakubem Jakubowskim
Dodaj napis
smaki niekoniecznie moje bo póki co jestem mięsożercą acz oryginalne





zupa - mistrzostwo 




świeże owoce, warzywa z ekologicznych upraw to postawa wege kuchni

Komentarze

Popularne posty