Kto uwielbia kawę ręka w górę :-) z serii: Dietetyk poleca

                           Kto uwielbia kawę ręka w górę :-) z serii: Dietetyk poleca

... przeglądam dziś blog po kolejnej przerwie w bytności w sieci i jakież było moje zdziwienie, kiedy zaglądając do kolejnych wpisów i miejsc, które Wam polecam, odwiedzam i uwielbiam, nie znalazłam mojej najbliższej sercu,od kilku ładnych miesięcy, kawiarni #tukawka .. Nie wiem jak to się stało ale już naprawiam mój błąd :-( Kasiu , wybacz ..


Z Kasią #tukawka na otwarciu gabinetu dietetycznego #dobrakaloria

 Chociaż z tego jednego powodu dobrze, że mamy czasy jakie mamy i mogę tę chwilę wolnego czasu spędzić tak jak lubię .. W czasie " sprzed " nigdy nie było kiedy, zawsze coś było ważniejsze, gnało, nie pozwoliło się zatrzymać i wreszcie nie dawało spełniać marzeń, rozwijać pasji, być, poczuć...
jak tak dalej pójdzie jeszcze wrócę do malowania obrazów...kto wie...

 Ale nie trzymam Was dłużej w niepewności ... 
na wprost mojego dawnego gabinetu pewna pani otworzyła nie za duży acz przytulny, klimatyczny lokal o idealnej nazwie TuKawka ( dla mnie ta nazwa to mistrzostwo świata, uważam, że nie mogła być lepsza, trafniejsza, po prostu kwintesencja .. ).
Poszłam w odwiedziny, żeby okiem dietetyka ocenić , sprawdzić, czy moi podopieczni nie będą wodzeni na pokuszenie i... zauroczyło mnie to miejsce. 
Zapach świeżo mielonej kawy, domowych ciast i ta aura, która nie bije od każdego miejsca, ją się ma lub nie. TuKawka zdecydowanie ją ma...Trafnie określiła swoją kawiarnię właścicielka, Kasia :
Twoje domowe miejsce spotkań i relaksu... ja dodam z naciskiem na DOMOWE💕💕💕
Nie raz wymykałam się w trakcie pracy na łyczka kawy i te chrupiące, maślane ciasteczka , które pokochała także moja Olisia..

Kawa i ciacho duet idealny
 Powiecie, niezła z niej dietetyczka skoro namawia do jedzenia słodyczy..nie namawia ale i nie zabrania. Ci, którzy mnie znają , wiedzą, że nie kryję się z tym, że lubię słodkie, i często w dietach, które dostają moi klienci ( oczywiście tylko Ci którzy bez słodyczy żyć nie mogą ;-)) są posiłki na słodko , zdrowe ciasteczka czy nawet czekolada ale tak zbilansowane, że nie robią krzywdy. Zdecydowanie więcej zła zrobiłoby ich całkowite odstawienie pod przymusem i odreagowanie nerwów z tym związanych w pewien dzień ,który prędzej czy później i tak miałby miejsce..
Domowe ciasta e rozsądnej ilości
Dlatego jeśli w ramach 2 śniadania czy podwieczorku skusisz się na dobrą kawę i ciasto zrobione domowo bez spulchniaczy, polepszaczy smaku i innych chemikaliów a latem zwabi Cię gałka rzemieślniczych lodów ( jedna nie pięć;-)), masz aprobatę osiedlowego Dietetyka .




Ale TuKawka to nie tylko kawy i desery , to także super śniadania , sałatki , lunche ..


Sałatka FIT przepis dietetyczny
Poniżej sałatka FIT wg naszego przepisu dietetycznego



Kasiu, dziękuję Ci za stworzenie takiego miłego, przytulnego miejsca,w którym Radogoszczanie znaleźli to czego szukali od dawna, a czego wyrazy słyszysz i czytasz na co dzień .
Parz dla nas kawkę, piecz ciacha, nie daj się tej dziwnej sytuacji tak jak my się nie dajemy..

..."jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie" Tomasz Lipiński



#dobrakaloria #łódź #tukawka #kawiarnia #dietetyk #dietetykpoleca #radogoszczwschód

Świętujemy roczek gabinetu dietetycznego

Roczek gabinetu wraz z promocją fasolowych muffin z przepisu dietetyka w wykonaniu TuKawki

Fasolowe muffiny przepis dietetyk wykonanie #tukawka


Kochamy święta, świąteczny nastrój i wypieki



Wasza dietetyczka Elżbieta Pardej-Kraska Dobra kaloria poleca :


TuKawka Wasza ulubiona kawiarnia!

Komentarze

Popularne posty