Dietetyk , fan ryb, poleca...

                                           



                            Kochani , po kolejnej dłuższej przerwie wracam z nowinkami ...

  Odwiedziłam nowe miejsce na mapie Łodzi, a konkretnie Radogoszcza i jak zwykle chciałabym podzielić się z Wami moją opinią. 

Zapraszam Was do Tawerny Tłusty Śledź, miejsca dzięki któremu przeniesiecie się nad morze, za sprawą przepysznych rybnych smaków.

               

Restauracji rybnych czy też smażalni w Łodzi a już na pewno na osiedlach nie ma zbyt wiele, dlatego będąc fanem ryb cieszy mnie, że takie miejsce powstało i to w zasięgu mojego wzroku. 

Ryby zajmują w moim menu jedno z pierwszych miejsc, chyba na równi z różnorakimi serami a jako dietetyk , znając ich dobroczynny wpływ na nasze zdrowie , tym bardziej jestem ich popularyzatorką.

Moim klientom, dietę śródziemnomorską bazującą m.in. na rybach i owocach morza, która to od lat zajmuje zaszczytne 1 miejsce w rankingu najzdrowszych diet, polecam z czystym sumieniem, zwłaszcza jeśli muszą zadbać o swoje serducho. 

Miałam przyjemność, wraz z rodzinką, skosztować zupę rybną w dwóch odsłonach , bardziej tradycyjnej i orientalnej. Obie przepyszne, ciekawe w smakach, dość pikantne. Polecam! 

           

Na przystawkę posmakowaliśmy wędzonego na miejscu pstrąga ( prosto z Wisły ! ) , którego uwielbiam i pasztet czy też roladę z karpia o wyraźnym , lekko paprykowym smaku. 

                                     

                                    

Myślę, że określenie petarda mówi samo za siebie.

Następnym razem planuję spróbować burgera rybnego, który ma fantastyczne opinie wystawione w mediach społecznościowych przez klientów, którzy mieli już przyjemność go skosztować. No i śledzie, których wybór jest imponujący, także te z Borholmu. Czy wygrają ze słynnymi śledziami w ziołach prowansalskich mojego męża? to się okaże ... ;-)

                                   

                                   

  Uważam, że miejsce ma potencjał. Nasze osiedle otwarte jest na nowości  i cieszy się z nowych inicjatyw i miejsc do których można przyjść, posiedzieć i dobrze zjeść..


Jeśli tylko wszystko wróci do normy, będzie tętnić życiem, stoliki zapełnią się klientami a ogródek będzie przyciągał gości muzyką , czego z całego serca życzę przesympatycznej właścicielce tawerny, którą miałam okazję poznać osobiście


                                                         ... palce lizać 





















.



Komentarze

Popularne posty