Wiosna ach to TY, z serii : Dietetyk , startujemy!

                                        Wiosna ach to TY, z serii : Dietetyk , startujemy!


Moi czytelnicy,
To jak długo będziemy cieszyć się dobrym zdrowiem i młodym wyglądem, w głównej mierze zależy od nas samych, od tego jak będziemy traktować nasz organizm, nasze ciało. 
Odpowiedz sobie na pytanie
Czy racjonalnie się odżywiam ?
Czy jestem aktywny/a fizycznie, dbam o kondycje, wysypiam się , relaksuje ?
Czy dbam o swoją skórę, włosy, paznokcie, zęby ?
o swoje wnętrze, psyche ?

Zbliża się WIOSNA , przyroda budzi się do życia a wraz z nią i my :-)
Po wiosennym przesileniu wstąpi w Was nowa energia, zapał..Od marca mój gabinet Projekt Zdrowie odczuje kolejne BUM,podobnie jak na początku stycznia, kiedy to wielu z Was robiło noworoczne postanowienia..
Oczywiście cieszę się z tego, że będę mogła służyć swoją pomocą, radą, wsparciem :-) ale pomyślałam, że to też dobry czas na wprowadzenie czegoś nowego!
I dlatego rozpoczynam cykl pt " Dietetyk poleca..czyli miejsca, które warto odwiedzić w Łodzi chcąc zadbać o siebie "
Postaram się systematycznie polecać Wam przeróżne, sprawdzone przeze mnie miejsca, lokale, itp, dzielić się swoimi odczuciami a jak uda mi się namówić mojego przyjaciela-fotografa , to i ciekawymi zdjęciami.


..mała zajawka..i PROJEKT ZDROWIE, STARTUJEMY



Komentarze

Popularne posty