Ich nie trzeba reklamować.. z serii : Dietetyk po drodze

                    Ich nie trzeba reklamować.. z serii : Dietetyk po drodze



Powiedziałam A to muszę a raczej chcę powiedzieć B :-)

Jak przystało na dietetyka rozpocznę od ... śniadania, bo przebież śniadanie to jeden z ważniejszych posiłków jakie spożywamy w ciągu dnia. O tym ,żeby było zdrowe nie muszę chyba pisać. Od tego co zjemy i czy w ogóle zjemy zależeć będzie nasze samopoczucie w pierwszych godzinach dnia. Czy będziemy mieć energię, siłę na pokonywanie wyzwań jakie niesie rozpoczynający się dzień.

Jak śniadania to : "Caffe przy ulicy" , jak sami się nazywają: restauracja serwująca śniadania i drugie śniadania/lunche, że nie wspomnę o domowych ciastach, ale jako Wasz dietetyk celowo póki co ominę to zagadnienie;-)

Odrobina historii..ponieważ przez jakiś czas mieszkałam dość niedaleko miałam okazję obserwować jak ten niepozorny w 2014 roku lokal, prowadzony przez grupkę młodych ludzi, zaczyna rozwijać się w zaskakującym tempie i rozkochiwać w sobie łodzian a w tym mnie. I chociaż nie mieszkam już w bliskiej okolicy to kawiarnio-restauracja znalazła się na mojej trasie do miejsca pracy, z czego ogromnie się cieszę :-) Jak i z faktu, że ma już swoje siostry na Chojnach , gdzie wkrótce będę spędzać sporo czasu, Teofilowie i Retkini. Duże brawa!

Ale wracając do menu znajdziecie tu różne opcje śniadań: na ciepło, kanapek i sałatek. Ja ostatnio skusiłam się na wegetariańskiego Bajgla z burakami, roszponką, pestkami i sosem musztardowo-miodowym. Niebo w gębie ! Kolejna będzie najprawdopodobniej sałatka włoska jako, że uwielbiam suszone pomidory,szynkę włoską , kozi ser i inne dodatki .

Codziennie na FB i Instagramie wstawiane są zdjęcia potraw a liczba polubień mówi sama za siebie, no i brak wolnych miejsc przez większość dnia. 
Co więcej mówić..sami zajrzyjcie i spróbujcie
-poleca dietetyk Elżbieta Pardej - Kraska Projekt Zdrowie Łódź Radogoszcz












Komentarze

Popularne posty