Cukierek w torebce, nie, nie Torebka w Cukierce, z serii : Dietetyk się szkoli

                       Cukierek w torebce, nie, nie Torebka w Cukierce, z serii : Dietetyk się szkoli


Wieki mnie nie było , przepraszam, ale tyle ostatnio a właściwie to zawsze :-) się dzieje u mnie ale usłyszałam zdanie , którym chciałam z Wami się podzielić
"Poprawa relacji z jedzeniem", właśnie nauczaniem tego powinni zajmować się dietetycy, psychodietetycy, osoby wykonujące mój zawód. Bo współczesne społeczeństwo ma wiedzę a na pewno dostęp do wiedzy co jeść, żeby zdrowo, racjonalnie się odżywiać, żeby stosować profilaktykę itd. może nie zawsze ta wiedza pochodzi z dobrych źródeł bo artykułów, wpisów, blogów, stron jest niezliczona ilość..a gdzie leży prawda..ale z 4 letniego doświadczenia widzę, że jest dużo lepiej niż było kiedyś, że świadomość wzrosła, że chęci są większe, otwarcie na nowe smaki, sposoby przyrządzania..
tylko trzeba nakierować, niektórych zdyscyplinować i właśnie nauczyć tych dobrych relacji z tym co jemy, jak jemy, kiedy jemy...
Ja KOCHAM JEŚĆ, od zawsze i Was też chcę tą miłością zarazić ;-)

Na mojej FB Dietetyk w sieci napisałam post :
Najwspanialszy prezent jaki może dostać osoba, która uwielbia gotować, smakować, odkrywać😍
Wczorajsze warsztaty w Book&Cook i sztuka Sous-vide
dla niewtajemniczonych jest to metoda gotowania potraw, w której żywność zamknięta szczelnie w plastikowej torebce próżniowej następnie umieszczana jest w kąpieli wodnej lub parowej w precyzyjnie kontrolowanej temperaturze niższej od tradycyjnego gotowania, dłużej niż w tradycyjnych procedurach gotowania.
Zajęcia prowadzone rewelacyjnie przez szefa kuchni Borysa Gebel z Torebka w Cukierce czyli Katering Dietetyczny & Bistro
Najwspanialsze 3,5 h jakie tylko mogłam sobie wymarzyć ( prezent od Mikołaja ;-) )

Stałam się zwolenniczką sztuki sous-vide, jak tylko uzbieram pieniążki zakupię urządzenie i będę eksperymentować. Możecie liczyć , że podzielę się z Wami wiedzą i przepisami...

do napisania Moi Drodzy!



 

Komentarze

Popularne posty