..dotyk, muśnięcie jak kaszmir.. z serii : Dietetyk też człowiek na relaks zasłużył

   ..dotyk, muśnięcie jak kaszmir.. z serii : Dietetyk też człowiek na relaks zasłużył


Drodzy Moi, we wcześniejszych postach pisałam o tym , że oprócz zdrowia fizycznego ważna jest nasza psychika, odpoczynek , to czy potrafimy się zrelaksować. W moim gabinecie często widzę osoby zabiegane, spięte, zwłaszcza panie, które są typowymi Matkami Polkami. Nie znajdujemy czasu dla siebie, będąc dla wszystkich 24 godziny na dobę.
Zdenerwowane, sfrustrowane panie przychodzą na wizytę kontrolną do gabinetu dietetyka, waga nie spada, stoi w miejscu, to powoduje kolejny stres i koło się zamyka..Pozwólmy sobie czasem na chwilę relaksu, na zrobienie czegoś tylko dla siebie, poczucia przez godzinkę czy dwie jakby świat kręcił się tylko wokół nas. Ktoś powie, że to może egoistyczne, nie zgodzę się, wypoczęte będziemy miały więcej energii dla reszty świata, dla bliskich, dla znajomych, częściej się uśmiechniemy, wszystkim to wyjdzie na dobre. Gwarantuję :-)
..i dlatego wybrałam się wczoraj we właściwe miejsce czyli do krainy piękna i relaksu.."Kaszmirowy Dotyk" na Radogoszczu.
Jest to miejsce, które już samym wystrojem sprawia, że mamy ochotę zatrzymać się, zwolnić tempo ,ciepła, delikatna kolorystyka, subtelna muzyka w tle, wygodne kanapy i ogromny wachlarz zabiegów dzięki którym poczujemy się lepiej, poprawimy niedoskonałości a nawet wymodelujemy sylwetkę.
Jeśli jesteś na kuracji odchudzającej, walczysz z cellulitem, rozstępami czy innymi skórnymi zmianami warto połączyć odpowiednio dobraną dietę z zabiegami i działać dwutorowo. Ja dodatkowo zalecam wsparcie naturalną suplementacją, która oparta jest na wyciągach z ziół, owoców, warzyw.

Osobiście skorzystałam z manicure hybrydowego, bo pracując z klientami ważne jest, żebym miała zadbane dłonie a i sama czuję się lepiej kiedy mam ładne paznokcie. No i korzyść płynąca z samego faktu, że goniąc cały dzień, w końcu mogłam usiąść z filiżanką kawy (pysznej ! )i oddać się w ręce fachowca. Początkowo spięta , po pół godzinie odpłynęłam :-),czas się zatrzymał :-).. na koniec olejek, pięknie pachnący krem i mogłam biec do pracy..
Wierzcie mi warto poświęcić sobie chwilę czasu, żeby potem nam się "chciało chcieć "


..dedykuję zapracowanym, zabieganym kobietom







Kaszmirowy Dotyk , Nastrojowa 50, Łódź

Komentarze

Popularne posty